- Damla Promosyon

Ara
İçeriğe git

Ana menü:

PROMOTÜRK tarafından, 21 – 24 Eylül 2006 tarihleri arasında, CNR Expo Center’da düzenlenen “21. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı” ve 28 Eylül – 1 Ekim 2006 günleri arasında Marketing Türkiye Dergisi ile Tifaş tarafından ortaklaşa düzenlenen “MARKETINGIST 3. Pazarlama Fuar ve Konferansı”na katıldık...

Özgün ve yaratıcı stand dekorasyonumuz, yeni ve zengin ürün kolleksiyonumuzun yanısıra, düzenlediğimiz etkinliklerle, bu yıl da büyük ilgi topladık.

Türkiye’de ilk defa, Damla 
Hediyelik & Promosyon tarafından, “Pazarlama Bileşenleri İçerisinde Promosyonun Yeri, Önemi, Yönetimi” konusunda, ses getiren bir organizasyon gerçekleştirildi… 28 Eylül–1 Ekim 2006 tarihleri arasında, pazarlama profesyonellerinin bir araya geldiği Marketingist Fuarı’nda toplam 8 kez  gerçekleşen Pazarlamada Promosyon Çözümleri “KNOW (S)HOW” ücretsiz konferans + multivizyon gösterimi yoğun ilgi gördü. Kurumların pazarlama - halkla ilişkiler yöneticileri, satın alma sorumluları ve üniversite ögrencileri gibi çeşitli kesimlerden ilgililerin katıldığı ve olumlu geribildirimlerin alındığı her oturumun ardından, konferansın kapsamlı içeriğinin yer aldığı kitap ve multivizyon DVD’si, tüm katılımcılara hediye edildi.


“Promotion” kavramının nasıl doğduğu, geçmişten günümüze  Türkiye’de ve Dünya'da gelişimi, promosyonda yeni ve çağdaş  açılımların paylaşıldığı etkinliğin ana başlıkları şöyledir:

Promosyonun Tarihçesi
Pazarlama Karmasında Promosyonun Yeri, Önemi ve Yönetimi
Pazarlamada Promosyonel Çözümler, Uygulama Yöntemleri
Tüketicilerin Promosyonlara Duyarlılığı Araştırması
2006 Yılı Tüketici Promosyonları Ölçümü
Ali Saydam (Bersay), Ayşe Eyüboğlu (DPID-TRIO), Hakan Tunçel (Marketing Türkiye Dergisi), Özkan Bulut (AC Nielsen) röportajları
Temel hedefi; bugüne dek hiç ele alınmamış olan ve Türkiye’de yeterli kaynak bulunamayan promosyon konusunda farkındalık yaratmak, promosyonel uygulama alanları ile doğabilecek fırsatları pazarlama iletişimi ile ilgilenen herkese aktarabilmek ve kapsamlı bir başvuru kaynağını sektörle paylaşmakta olan Damla 
Hediyelik & Promosyon, bu organizasyon ile hedefinin ilk ayağını gerçekleştirmiş bulunuyor. Bu doğrultuda çeşitli platformlarda etkinliklerini sürdürmeyi planlayan Damla Hediyelik & Promosyon, vizyonu ve misyonuyla, sektöründe fark yaratmaya devam ediyor.

Daha fazla resim için
fotoğraf galerimizi ziyaret ediniz.

 
 
 
İçeriğe dön | Ana menüye dön